Top

vragen en antwoorden

Frequently Asked Questions(Vaak Gestelde Vragen)

Hier vind u de aan ons meest gestelde vragen.

Algemeen

Is bestellen bij Shopnewage.nl veilig?

Ja, Shopnewage.nl maakt gebruik van een beveiligde verbinding.

Bestelling

Ik heb een fout gemaakt tijdens het bestellen. Wat moet ik doen?
Als u een fout gemaakt heeft tijdens het bestellen neemt u zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier. Zo kunnen we voorkomen dat er een verkeerde bestelling verstuurd wordt.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Ja, dat is mogelijk. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier. Voordat uw bestelling in behandeling wordt genomen controleren wij de mail.

Betaling

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling is verwerkt?
Bij bankoverschrijving duurt het meestal een dag. Bij betalingen vanuit het buitenland duurt het meestal 2-3 dagen.
Ik heb betaald maar niets ontvangen. Wat moet ik doen?
Wanneer u betaald heeft duurt het meestal 1-3 dagen voordat u uw bestelling in huis heeft. Heeft u na 3 dagen nog niets ontvangen neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier. Vergeet dan niet uw naam, adresgegevens en ordernummer te vermelden.
Ik heb teveel overgemaakt. Wat moet ik doen?
Wanneer u teveel heeft overgemaakt neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier. Na controle zullen wij u per direkt het teveel betaalde terug storten.
Van welke betaalmethodes kan ik gebruik maken?
U kunt momenteel alleen gebruik maken van vooruitbetaling per bank.

Verzending en levering

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
De levertijd is in de meeste gevallen 1-3 dagen. Dit kan iets langer duren wanneer een product niet op voorraad is. U krijgt hiervan dan tijdig bericht.
Hoe weet ik of mijn bestelling is verzonden?
Op het moment dat wij uw bestelling hebben verzonden ontvangt u een bevestigingsmail van ons.
Hoeveel bedragen de verzendkosten van een bestelling?
De verzendkosten kunnen varieeren zoals vermeld bij de bestelling.
Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen. Wat moet ik doen?
 shopnewage.nl neemt de grootste zorgvuldigheid in acht bij de verzending. Mocht er onverhoopt toch iets beschadigd worden tijdens het transport of door een andere reden waardoor u een beschadigd artikel ontvangt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier op de klantenservice pagina.
Levert Shopnewage.nl ook in het buitenland?
Ja, wij kunnen ook in het buitenland leveren.uiteraard mits duidelijk vermeld.
Ik wil niet dat mijn bestelling bij de buren wordt afgeleverd. Wat moet ik doen?
Bij het bestellen heeft u de mogelijkheid om een opmerking te plaatsen. Als u hier aangeeft dat u de bestelling niet bij de buren wilt laten afleveren wordt hier rekening mee gehouden. U kunt tijdens het bestellen uw bestelling op elk gewenst adres laten afleveren.

Retournering

Kan ik mijn bestelling retourneren?
shopnewage.nl hanteert een zichttermijn van 7 dagen. Binnen deze termijn kunt u uw product zonder opgaaf van redenen retourneren. Mits onbeschadigd, ongedragen en in originele verpakking. De kosten van retourzending zijn voor uw eigen rekening.
Kan ik mijn bestelling ruilen?
Ja dat kan. Wanneer u toch liever een ander model wilt dan kunt u ruilen. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier.

Klantgegevens

Zijn mijn klantgegevens veilig bij Shopnewage.nl?
Ja, uw gegevens zijn veilig bij shopnewage.nl. Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het afhandelen van uw bestelling. Uw klantgegevens blijven eigendom van shopnewage.nl en worden niet doorgegeven aan derden.

Klachten

Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?
Wanneer u een klacht heeft, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice zodat wij u direct kunnen helpen en ook onze service kunnen verbeteren. Shopnewage.nl hecht zeer veel waarde aan tevreden klanten.